Az IONIQ 9 világpremierjére a Los Angelesben található ikonikus Goldstein-házban került sor – egy olyan modern építészeti remekműben, amely a 20. század közepének meghatározó stílusát képviseli. A Hyundai e különleges helyszínt választotta, hogy kifejezze jövőképét: az IONIQ modell családot az innováció és fejlődés szimbólumaként pozicionálja az elektromos járművek (EV) piacán. Ez az elképzelés áll a vállalat vezető szerepvállalásának középpontjában a mobilitás villamosítása terén, és támogatja azt a célt is, hogy 2030-ra globálisan 23 EV modellből álló kínálatot alakítson ki. Az IONIQ 5, amely 2022-ben hármas győzelmet aratott a Világ Év Autója versenyen, és a 2023-ban hasonló sikereket elért IONIQ 6 után most az IONIQ 9 következik, hogy továbbvigye ezt a rangos örökséget. A világpremieren José Muñoz, a Hyundai Motor Company elnöke és globális ügyvezető igazgatója mondott megnyitó beszédet. Az autó leleplezését követően a vendégek kötetlen formában ismerkedhettek meg a Hyundai márkával, az IONIQ 9 dizájnjával és térkihasználásával, miközben egy kiállítás a fejlesztési és tervezési folyamat részleteit is bemutatta. Az IONIQ 9 új alternatívát kínál azoknak, akik tágas, akár hétüléses, három üléssoros elektromos járművet keresnek. A modell nemcsak lenyűgöző belső teret kínál, hanem személyre szabható funkcióival is kiemelkedik. Az utasok számára az együtt töltött idő is különleges élménnyé válik – nem véletlenül született meg a mottó: „összetartozásra terveztük.” A fejlesztés során az volt a cél, hogy az online kapcsolódást igénylő, ugyanakkor a személyes térre és pihenésre vágyó ügyfelek igényeit is maradéktalanul kielégítsék.